2013. október 31., csütörtök

Szép jó napot!

  A kis mesés bevezető után íme az első bejegyzés a bemutatkozásról, arról hogy miért jött létre a blog, hogyan kezdődött, hol tartunk és mi a célunk.
  Bara Istvánnak hívnak, 37 éves vagyok, feleségem Editke, ő 30 éves, van egy két éves hat hónapos kislányunk, Gyopárka és nem utolsó sorban érkezőben van a második kisbabánk.
Családjainkkal, barátainkkal, a rokonság zömével Gyergyószentmiklóson élünk, Hargita megyében, Székelyföldön, Romániában.
  Blogunk a családi, közösségi önellátásról, és az erre vezető kalandos utunkról fog szólni.
Természetesen egy ilyen rövid mondat első olvasásra nem sokat mondhat, de igyekszem a lehető legjobban beszámolni minden tevékenységünkről. Mindezt teljes nyitottsággal teszem, hiszen az egész tudásanyagot erre az útra ingyen kaptam! Az igazi úgymond " indítási löketet" néhány jó embertől kaptam, természetesen rajtam múlott, hogy megértem ezek fontosságát vagy nem. Mindenről, amiről írni fogok megtalálható a világhálón és ha a kedves olvasónak bármilyen kérdése van akármelyik bejegyzésemről, nyugodtan meg lehet írni.  A lehető legkevesebb lehangoló elemet és adatokat fogok közölni, mert kiemelt célom, hogy minden az  alkotásról, teremtésről, cselekvésről, egyszóval az életről szóljon. Na meg a negatív leírások tonnájával fordulnak elő a világhálón, de megoldásokról elég kevés. Kezdésnek ennyit számítottam írni és akkor mostantól fejezetekre szedve indítom a beszámolókat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tessék mondani